MED CRM – Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ιατρείου

Το MED CRM είναι ένα πρόγραμμα διαχείρισης ιατρείου το οποίο έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες του ιατρικού χώρου και εξελίσσεται συνεχώς για να καλύψει τις απαιτήσεις του σύγχρονου ιατρού. Η φιλικότητα προς το χρήστη και η παροχή καινοτόμων λειτουργιών για την καταχώρηση των ασθενών και του ιστορικού τους είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του. Είναι ένα πρόγραμμα εύκολο στη χρήση και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Αντιθέτως κάνει τη διαχείριση των δεδομένων του ιστορικού του ασθενούς πιο εύκολη και γρήγορη.

Καταχώρηση Στοιχείων Ασθενούς

– Καταγραφή δημογραφικών στοιχείων του ασθενούς μέσω δυνατότητας προσθήκης επιπλέον πεδίων.
– Πλήρες Ιστορικό (Κοινωνικό, οικογενειακό, αλλεργείες, εγχειρήσεις κ.α.)
– Διαχείριση ιστορικού επισκέψεων με υπενθυμίσεις επανεξέτασης
– Ημερομηνία και λόγος εξιτηρίου
– Ημερομηνία επόμενης εξέτασης
– Πρωτοποριακή λειτουργία αποθήκευσης φωτογραφίας ασθενούς
– Αποθήκευση οικονομικών στοιχείων και εκκρεμοτήτων επισκέψεων
– Διατήρηση ιστορικού φαρμάκων και ιατρικών πράξεων

Καταχώρηση Εργαστηριακών - Απεικονιστικών Αποτελεσμάτων

-Πλήθος εργαστηριακών παραμέτρων με δυνατότητα προσαρμογής στην ειδικότητα σας ώστε να συμπληρώνετε μόνο όσα χρειάζεστε χωρίς να χάνετε χρόνο επιλέγοντας από τεράστιες λίστες.
– Διαχείριση ορίων μετρήσεων και χρωματικός χαρακτηρισμός των τιμών εντός και εκτός ορίων
– Καταχώρηση αρχείου εικόνας με εργαστηριακά αποτελέσματα
– Πλήρης προβολή εργαστηριακών αποτελεσμάτων συνολικά από όλες τις επισκέψεις του ασθενούς

Γραφική Απεικόνιση Ιστορικού

-Απεικόνιση μετρήσεων ανά επίσκεψη αλλα και του σύνολου των επισκέψεων σε διάγραμμα
– Διαγράμματα συνολικής προόδου και εξέλιξης του ασθενούς στην πορεία του χρόνου
– Αποθήκευση & ανάλυση διαγραμμάτων μαζί με τις ημερομηνίες παρακολούθησης (ειδικά σε περιπτώσεις έρευνας)

Διαχείριση χρηστών, ρόλων και πρόσβασης

Το MED CRM σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε την πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα δημιουργώντας χρήστες και ρόλους με περιορισμένη πρόσβαση (ειδικά σε περιπτώσεις κλινικών):
– Πρόσβαση σε συγκεκριμένες φόρμες
– Καταγραφή καταχωρήσεων / μεταβολών στο ιστορικό του ασθενούς από τους χρήστες
– Ομαδοποίηση προνομίων σε ρόλους και συσχετισμός χρηστών με ρόλο πρόσβασης

Αρχική εισαγωγή των δεδομένων σας

Προκειμένου να διευκολύνουμε την χρήση του MEDCRM, μπορούμε να αναλάβουμε την αρχική εισαγωγή των δεδομένων σας στο λογισμικό ώστε η μετάβαση από την προηγούμενη κατάσταση να είναι όσο το δυνατόν ομαλότερη. Η εισαγωγή γίνεται κατόπιν ανάλυσης, εφόσον είναι εφικτή, είτε μέσω αρχείων είτε μέσω λογισμικού εφόσον μπορεί να εξαχθούν οι πληροφορίες.

Οι δυνατότητες του MED CRM

  • Καρτέλα Ασθενούς και Ιστορικό Επισκέψεων
  • Διαχείριση Ραντεβού πολλαπλών ιατρών μέσω λειτουργίας ημερολογίου
  • Διαχείριση Ταμείων Ασφάλισης & άλλων παραμετρικών τιμών
  • Δυνατότητα λειτουργίας σε τοπικό δίκτυο με παράλληλη επεξεργασία δεδομένων.
  • Προβολή Ιστορικού σε μορφή διαγραμμάτων
  • Διαχείριση Φυσιολογικών Ορίων και χαρακτηρισμός μετρήσεων

Τα πλεονεκτήματα του MED CRM

  • Μείωση του χρόνου και του κόστους αρχειοθέτησης του ιστορικού των ασθενών.
  • Γρήγορη αναζήτηση και ανάκτηση ιστορικού ασθενών.
  • Καταχώρηση μετρήσεων και αρχείων όπως φωτογραφίες και κείμενα.
  • Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των ασθενών σας μέσω λειτουργιών εορτολογίου  και άλλων υπενθυμίσεων
  • Δυνατότητα προσαρμογής των δημογραφικών, απεικονιστικών και εργαστηριακών πεδίων στις ανάγκες σας.
  • Αυτόματη λήψη αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων